Gardet Silfverdrake
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sekreterarpärm of Doom (Showoff!)

Gå ner

Sekreterarpärm of Doom (Showoff!) Empty Sekreterarpärm of Doom (Showoff!)

Inlägg  Pleu ons feb 10, 2010 9:34 pm

Jag tänkte visa bilderna för Trollis på msn men så insåg jag att, nä, jag vill skryta för hela gardet om hur fin min sekreterarpärm är. Typ. xD

Klicka på bilderna så blir dom större. Very Happy Här kan ni se min fina pärm och mina fina mappar, ryggvy på pärmen (Ganska dålig bild, det står "Sekreterarpärm of Doom"), indexet (som inte är spaceat, men ni kanske vill veta vad som döljer sig bakom det snygga omslaget?) och de indexblad som är direkta silfverdrakesaker. Very Happy

Sekreterarpärm of Doom (Showoff!) Th_Bild001Medium Sekreterarpärm of Doom (Showoff!) Th_Bild004Medium Sekreterarpärm of Doom (Showoff!) Th_Bild012Medium Sekreterarpärm of Doom (Showoff!) Th_Bild010Medium

Det enda dåliga med min pärm är att registerflikarna inte sticker ut som dom ska eftersom jag har alla papper i plastfickor. Någon gång när jag orkar ska jag "förlänga" sifferflikarna. Razz

//Miss Overkill Razz
Pleu
Pleu
Kokerska
Kokerska

Age : 34
Gardespoäng :
Sekreterarpärm of Doom (Showoff!) Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Sekreterarpärm of Doom (Showoff!) Right_bar_bleue

Registration date : 09-09-13

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet