Gardet Silfverdrake
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Vill (jädrigt) gärna hänga med på vårlajvet

5 posters

Gå ner

Vill (jädrigt) gärna hänga med på vårlajvet Empty Vill (jädrigt) gärna hänga med på vårlajvet

Inlägg  KaramellShejken mån jan 25, 2010 6:35 pm

Tjenare, KaramellShejken is online (..ja, eller nåt).
Är polare till Mimmi (och har även träffat hennes feminina sida ett antal gånger =P) och pluggar med Pelagon-Jonas, eller va de nu va. ^^
Efter att ha utsatts (Ja Mimmi, utsatts!!) för en massa lajvsnack, historier, låtar, kläder, filmer etc. så har jag bestämt mig för att själv deltaga i ett lajv för att få uppleva det själv, det magiska som massimprovisation med given miljö har att ge. ^^
Har nog en rätt konstig syn på lajv (praktiskt) men jag ser verkligen fram emot det, o min okunskap bidrar nog till det hela.
Jag går på universitetet i Lund (kommer från Uppsala ursprungligen), läser teol kand. Chillar o njuter av livet så gott det går.

Hoppas det inte är försent att gå med, hörde om någon föreningsavgift, skulle gladeligen betala den med en gång så att man kommer igång.
Kläder o sånt också vore ju nice. Mått o sånt kan jag o Mimmi fixa på nåt sätt. Sånt löser sig alltid.

Juste, jag skulle vilja spela soldat, lagom ansträngande o mkt eget arbete, passar mig nog.
Jag har (som ni kanske märker från mitt namn) tänkt spela på att jag kommer biologiskt från bolivia, pallar inte heta typ Bengt-Åke eller nåt annat lame och ha pepparkakshy...lika ologiskt som att skunken i Bambi är inte är tjej..

Aaron var namnet förresten. Hoppas detta funkar bra som en liten trailer till vem jag är.

KaramellShejken
Rekryt
Rekryt

Age : 35
Gardespoäng :
Vill (jädrigt) gärna hänga med på vårlajvet Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Vill (jädrigt) gärna hänga med på vårlajvet Right_bar_bleue

Registration date : 10-01-25

Till överst på sidan Gå ner

Vill (jädrigt) gärna hänga med på vårlajvet Empty Sv: Vill (jädrigt) gärna hänga med på vårlajvet

Inlägg  Pleu mån jan 25, 2010 6:44 pm

Nya soldater är alltid välkomna. Very Happy

Här kan du läsa mer om föreningen: Klicketiklick!
Och här kan du fixa kläder: Klicketiklick!
Pleu
Pleu
Kokerska
Kokerska

Age : 34
Gardespoäng :
Vill (jädrigt) gärna hänga med på vårlajvet Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Vill (jädrigt) gärna hänga med på vårlajvet Right_bar_bleue

Registration date : 09-09-13

Till överst på sidan Gå ner

Vill (jädrigt) gärna hänga med på vårlajvet Empty Sv: Vill (jädrigt) gärna hänga med på vårlajvet

Inlägg  Sote mån jan 25, 2010 11:37 pm

Juste kommer pelagon-jonas
Jag gillade honom han var schyst
Sote
Sote
Rekryt
Rekryt

Age : 28
Gardespoäng :
Vill (jädrigt) gärna hänga med på vårlajvet Left_bar_bleue4 / 1004 / 100Vill (jädrigt) gärna hänga med på vårlajvet Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-18

Till överst på sidan Gå ner

Vill (jädrigt) gärna hänga med på vårlajvet Empty Sv: Vill (jädrigt) gärna hänga med på vårlajvet

Inlägg  Tilja tis jan 26, 2010 3:03 am

Ja, han kommer, Sote. Och Aaron också Smile
Tilja
Tilja
Soldat
Soldat

Age : 33
Gardespoäng :
Vill (jädrigt) gärna hänga med på vårlajvet Left_bar_bleue10 / 10010 / 100Vill (jädrigt) gärna hänga med på vårlajvet Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-18

Till överst på sidan Gå ner

Vill (jädrigt) gärna hänga med på vårlajvet Empty Sv: Vill (jädrigt) gärna hänga med på vårlajvet

Inlägg  Sote tis jan 26, 2010 8:51 pm

Awesome!!!
"happy dance"
Sote
Sote
Rekryt
Rekryt

Age : 28
Gardespoäng :
Vill (jädrigt) gärna hänga med på vårlajvet Left_bar_bleue4 / 1004 / 100Vill (jädrigt) gärna hänga med på vårlajvet Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-18

Till överst på sidan Gå ner

Vill (jädrigt) gärna hänga med på vårlajvet Empty Sv: Vill (jädrigt) gärna hänga med på vårlajvet

Inlägg  Kirtap tis jan 26, 2010 11:05 pm

Jag fick aldrig se hela bambi, men det var obehagligt när Disney slutade måla hans mamma där på ängen. (Ja jag har problem, diverse sådana)

Men välkommen! Alltid härligt med nykomlingar från alla håll och kanter.
Kirtap
Kirtap
Soldat
Soldat

Age : 35
Gardespoäng :
Vill (jädrigt) gärna hänga med på vårlajvet Left_bar_bleue15 / 10015 / 100Vill (jädrigt) gärna hänga med på vårlajvet Right_bar_bleue

Registration date : 09-02-02

http://zulleh.bilddagboken.se

Till överst på sidan Gå ner

Vill (jädrigt) gärna hänga med på vårlajvet Empty Sv: Vill (jädrigt) gärna hänga med på vårlajvet

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet