Gardet Silfverdrake
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Enesh söker kontakt

+2
mrdoffe
Enesh
6 posters

Gå ner

Enesh söker kontakt Empty Enesh söker kontakt

Inlägg  Enesh tor okt 01, 2009 10:07 am

Jag spelade Enesh av det Svarta vattnet på Nattens demon, och kommer fortsätta med samma roll framöver. Det ser ju onekligen ut som om Ritualmästarnas läger ligger väldigt nära den artariska ambassaden, och något slags kontakt etablerades på lajvet när vi blev inbjudna att sitta i solen och torteras av den slemme Sidenöga.

Om min roll skulle söka kontakt med Törna och herr ambassadören själv, skulle ni som spelar dem vilja ha något slags konversation/lajvträff/play by mail eller så med mig under vintern? Kommer ni behålla rollerna?

Henrik Hedberg
wolaz@live.se (Messenger)
ivilone@gmail.com (mejl, kollas ofta)
070-688 698 0 (teflån, vanligen på)

Enesh
Rekryt
Rekryt

Age : 50
Gardespoäng :
Enesh söker kontakt Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Enesh söker kontakt Right_bar_bleue

Registration date : 09-10-01

Till överst på sidan Gå ner

Enesh söker kontakt Empty Sv: Enesh söker kontakt

Inlägg  mrdoffe tor okt 01, 2009 4:28 pm

Tjenare ditt ****nylle (kom på att det finns barn här!)!

Jag kommer ju lira samma roll nästa lajv, och det kommer väl de flesta andra (mig vet du att du kommer spela mot, öhöhö) men Ambassaden kommer förmodligen flyttas till Stendal, mest för att gruppen knappt kommer kunna få något spel i Navle ifall att det blir krig och allt. Gruppen har inte (så vitt jag vet) bestämt sig än, men men, det kommer väl. Törna och Valaks är väl de som håller i allt som mest, annars, förutom min kära syster Delia och de andra slemmen från min släkt (vet inte om de fick vara med när ni var på besök hos oss?).

Jag är lätt på för ett möte, oavsett om det är in eller off. Jag har inget liv just nu, och jag är sjukt hypad inför lajvet. Har gått och drömt om den kommande floden på dagtid nu ...

Annars så ses vi väl hemma hos dig imorgon!
mrdoffe
mrdoffe
Adel
Adel

Age : 34
Gardespoäng :
Enesh söker kontakt Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Enesh söker kontakt Right_bar_bleue

Registration date : 09-06-08

Till överst på sidan Gå ner

Enesh söker kontakt Empty Sv: Enesh söker kontakt

Inlägg  Sverker tor okt 01, 2009 9:36 pm

v,vänta lite nu. En artarisk ambassad i Stendal Question
Sverker
Sverker
Holy Emperor
Holy Emperor

Age : 33
Gardespoäng :
Enesh söker kontakt Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Enesh söker kontakt Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-18

Till överst på sidan Gå ner

Enesh söker kontakt Empty Sv: Enesh söker kontakt

Inlägg  Sote tor okt 01, 2009 9:45 pm

ännu ett skäl för att rösta på att vi ska bo i navle!
Sote
Sote
Rekryt
Rekryt

Age : 28
Gardespoäng :
Enesh söker kontakt Left_bar_bleue4 / 1004 / 100Enesh söker kontakt Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-18

Till överst på sidan Gå ner

Enesh söker kontakt Empty Sv: Enesh söker kontakt

Inlägg  Arhtir tor okt 01, 2009 10:50 pm

ok vi har en tråd för denhär diskussionen inne på forumet, men ifall sote rent in är så angelägen att dö så finns det andra sätt vi kan lösa det på.
Arhtir
Arhtir
Sergeant
Sergeant

Age : 32
Gardespoäng :
Enesh söker kontakt Left_bar_bleue19 / 10019 / 100Enesh söker kontakt Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-20

Till överst på sidan Gå ner

Enesh söker kontakt Empty Sv: Enesh söker kontakt

Inlägg  Törna tor okt 01, 2009 11:04 pm

Eleriskt Svin skrev:v,vänta lite nu. En artarisk ambassad i Stendal Question

Nej, ett livgarde för Sidenöga, med tillhörande adel i Stendal. En ambassad gör inte mycket nytta såvida den inte är i sitt land, eller vad säger du?

Törna, Valaks och resten av gardet kommer till våren, och även jag är på för möten, både in och off. ^^
Törna
Törna
Kapten
Kapten

Age : 35
Gardespoäng :
Enesh söker kontakt Left_bar_bleue25 / 10025 / 100Enesh söker kontakt Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-17

https://gardet.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Enesh söker kontakt Empty Sv: Enesh söker kontakt

Inlägg  Sverker fre okt 02, 2009 11:32 am

Det var just det jag försökte påstå :3
Sverker
Sverker
Holy Emperor
Holy Emperor

Age : 33
Gardespoäng :
Enesh söker kontakt Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Enesh söker kontakt Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-18

Till överst på sidan Gå ner

Enesh söker kontakt Empty Sv: Enesh söker kontakt

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet